دریافت کد صفحه ورودی
اس ام اس خنده دار

 

 

مـن مـونـدم واسـه چـی وقـتـی مـیـری تـوی حـمـوم

.. 2 قـرن بـایـد واسـتـاد .. تـا آب گــرم بـیـاد
.
.
.
.
.
اونـــوقـت وقـتـی مـیـری تـوی دسـتـشـویـی ..

اشـتـبـاهـی آب گـرم رو بـاز مـیـکـنـیـم .. ظـرف مـدت 1مـیـکـرو صـدم ثـانـیـه .. ،

آب میشه120درجه سانتی گراد بعدشم بدجوری دچار سوختگی میشی!

 

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

این آرایشگاه زنونه ها به اندازه پیچ و مهره هوایپما آپشن داره
حالا سلمونی مردونه میری میگه سر یا صورت !؟

 

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

بعضی وقتا که از زمزمه ی آهنگای تکراری خسته میشم ،

آهنگای عمو پورنگ و امیر محمد رو میخونم انقد حال میده هههه

تک تکی جلبک جلبکی تک تک تک جفتک!!!

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

پسر داییم 8 سالشه چندوقت پیش دلیل و نحوه درست استفاده

از اپلیکیشن های تبلت رو واسمون توضیح میداد اونوقت من 8 سالم بود

خروسارو میزدم که مرغارو اذیت نکنن

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

 

ﻋﻠﻢ اگر ﺩﺭ ﺑﺮﮔﻪﯼ ﻧﻔﺮ ﺍﻭﻝ ﺳﺎﻟﻦ ﺑﺎﺷﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻧﯽ

ﺍﺯ سرزمین ﭘﺎﺭﺱ ﺍﺯ ﺗﻪ ﺳﺎﻟُﻦ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺩﺳﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﮐﺮﺩ!

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

مادرها دو سال اول به بچه هاشون راه رفتن و حرف زدن یاد میدن
بقیه عمر بهشون میگن
بتمرگ، خفه شو

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

رفتم دکتر میگم سِک سِکَم بند نمی یاد

یه دخدر بدون آرایش نشونم داد
‫از ترس سِک سِکم بند اومد ‫  
اما الان از ترس خابم نمیبره

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][]

یارو اومده خونمون دزدی هیچی پیدا نکرده.

منو از خواب بیدار کرده میگه :دارم میرم ولی این زندگی نیست شما دارید!!!

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][]

برادرزادم دیروز گریه کرد واسش تبلت خریدن

من بچه بودم یادمه 3ماه گریه کردم واسم یه شمشیر پلاستیکی خریدن
آخرشم با همون منو میزدن

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

 

 

بزرگترین اشتباه عمرم این بود که:
به بابام پیشنهاد دادم وقتی بیکاره بیاد با لپ تاپم بازی کنه

 

 

 

 

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

.

تنهایی یعنی وقتی تو کافی شاپ تو عالم خودتی یهو یکی ازت سوال کنه تنهایی؟؟

 

تو هم بگی آره اونوقت صندلى روبرویی تو بکشه و بگه :پس من اینو می برم....!.

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

پسرخاله ام ۱۱سالشه دیشب پرسید چطوری میتونم یه گجت طراحی کنم ؟؟؟

من تو سن این بودم بزرگترین سوالم این بود بروسلی قویتره یا جکی چان

 

 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

 

چند روزیه که نمیتونم برم تو خودم
فکر کنم فیلتر شدم

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اس ام اس خنده دار ,

تاريخ : یک شنبه 20 بهمن 1392 | 18:36 | نویسنده : کیمیا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.